+ Reply to Thread
Page 1 of 36 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 20 of 714

Thread: The Swedish Thread

The one and only Pepsi's Avatar

Yes. I made the Swedish Thread ! Now I'm going to be a legend. Nah.. Kidding. ;)

Anyways.. Swedes.. Talk.. Swedish..

Have fun.. Enjoy.. And of course, don't break the rules. I'm here to watch you. :stare:

:lol:

..::<3::..

I wish I was Swedish.

~leaves thread

:&#39;(

All I do in Swedish is navigate Windows OS. I don&#39;t even read what&#39;s written there. I just go by my memory ~.~ Swedish = Suomi, right?

Suomi = Finnish.
    Swedish = Svenska.

:lol: Tehe.

Battle Franky, Why do you wish that ?

jag e svensk :D

and i think Battle franky wishes he was swedish cause hes heard and seen that were so cool :lol:

is this thread supposed to be like a swedish class ?
    meaning that we teach other guys swedish

or is it like the swedish section that was talked about before ?
    where we can speak swedish with each other

in any case il just say Heja bajen

A swedish thread like the japanese thread where you can post in swedish for all you like ^^

wolfie, DIF. <_<

Or people randomly can come in and ask Swedish questions. Just anything related to Swedish / Sweden.

DIF ?
    kom igen dom har inget emot hammarby :D
    se o njut när bajen vinner hela skiten,

and sure ask away i will try to answer any question about sweden,

come on i know you all have something your wondering about the marvelous little country sweden :P

Usch.. Hammarby.. -_-
    DIF är bättre i hockey än fotboll. Och jag gillar hockey mer. Men jag håller på DIF i allt. Har en DIF halsduk någonstanns.. tror jag.. Kan ta en bild med den någon dag bara för att retas. ;)

1st rank commander Khyron's Avatar

Jaha... svenska var det här ja.... misstänker att det inte är allt för många ifrån sverige här men det är ju kul att några infinner sig. DIF, Hammarby??? njaaa~ vad ska man säga, är själv från Gbg så jag får väl säga antingen ÖIS, BlåVitt eller Häcken <--- LOL~

クラウディオ

men snälla söta lilla pepsi i hockey är timrå hockey lätt bäst de vet ju alla :P

o khyron du har inte vart här länge om du tror att de är få svenskar här :lol:

hela AP är översvämmat med svenskar skulle väl gissa på att de är en 20-30 st sammanlagt

Originally posted by wolfwood@Jun 5 2005, 09:26 PM
    men snälla söta lilla pepsi i hockey är timrå hockey lätt bäst de vet ju alla :P

o khyron du har inte vart här länge om du tror att de är få svenskar här :lol:

hela AP är översvämmat med svenskar skulle väl gissa på att de är en 20-30 st sammanlagt
    [snapback]64091[/snapback]

ehhh, nä jag skriver inte ofta nä men jag har vart medlem sedan första forumet här på arlong park, aktiv, nä... vart här länge?, ja. O en liten sak till... Frölunda kickar Timrå&#33;

クラウディオ

okej då är du bara ouppdaterad då :P

Timrå 4 ever B)

Originally posted by wolfwood+Jun 5 2005, 09:35 PM--><div class='quotetop'>QUOTE(wolfwood &#064; Jun 5 2005, 09:35 PM)</div><div class='quotemain'>okej då är du bara ouppdaterad då :P

Timrå 4 ever B)
    [snapback]64101[/snapback]
    [/b]

Ouppdaterad, ja det kan tyckas... jag kollar i stort sätt bara in Manga (latest chapter) annars är jag inte så bryd om resten, dock är det rätt schysst här o folk verkar trevliga, är på K-F (kaizoku-fansubs) ibland och där är det också helt ok... man är kass på att tycka till och liknande på engleska... drygt o sitta o tänka ut allt så att man inte gör bort sig :D, föresten en sak till.... Frölunda 4-ever&#33;

<!--QuoteBegin-oceanizer
    @Jun 5 2005, 09:42 AM
    All I do in Swedish is navigate Windows OS. I don&#39;t even read what&#39;s written there. I just go by my memory ~.~ Swedish = Suomi, right?
    [snapback]63752[/snapback]
    [/quote]

How come you navigate your OS in Swedish?

:EDIT: sorry about the doublepost.

クラウディオ

I just have to test some software in all languages :/ I do other languages, too. Japanese, Korean, Chinese, Suomi, Svenska, Danish, Norweign, etc, etc. Can&#39;t list all of them ~.~

ps. Double post edited. You can use Edit button next time :)

kan hålla med om att de brukar va svårt att formulera sig bra på engelska,

o ja e dödlig fanatiskt timrå fan har en fin samling timrå halsdukar o liknande skit :D de gäller att stödja de bästa hockey laget i sverige.

Günther
    Guest

Var finns det en toalett? :ph34r:

Originally posted by oceanizer@Jun 5 2005, 09:43 PM
    I just have to test some software in all languages :/ I do other languages, too. Japanese, Korean, Chinese, Suomi, Svenska, Danish, Norweign, etc, etc. Can&#39;t list all of them ~.~

ps. Double post edited. You can use Edit button next time :)
    [snapback]64113[/snapback]
    Ohhh I see, well thanks for the editing :) I promise it won´t happen again, forgive my n00bness

kan hålla med om att de brukar va svårt att formulera sig bra på engelska,

o ja e dödlig fanatiskt timrå fan har en fin samling timrå halsdukar o liknande skit de gäller att stödja de bästa hockey laget i sverige.
    Om jag ska vara ärlig så är jag inte särskillt bryd om hockey, tyckte väl att det var kul när Frölunda vann och så men det var inget jag firade på något sätt. Är inte ens från Göteborg från första början (flyttade hit för 5 år sedan) så jag har ingen anledning o ta till mig sederna med o supa skallen i bitar bara för att "hemmalaget" vinner SM -05. Angående engelskan, visst kan det vara skönt o slippa det då och då... alla forumen jag är på skrivs det engleska i o det blir lätt jobbigt efter ett tag. Får kolla upp om det finns anime/manga forum på svenska, vilket det med all säkerhet finns.

クラウディオ

haha do ya know swedish gunther ?
    or is that the only line you know

och khyron de finns ett bra onepiece forum på adressen onepiece.se ;)
    och va e detta för sätt klart du måste fira du måste inte supa dig underbordet men fira kan du väl göra ändå.

+ Reply to Thread

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)