+ Reply to Thread
Page 3 of 11 FirstFirst 1 2 3 4 5 ... LastLast
Results 41 to 60 of 219

Thread: The Finnish thread ~one and only~

Postikortit maksaa 1,2 euroa ja olisin itekin ostanut niitä mutta ne olivat vähän turhan värikkäitä miun makuun että olisi ne voinut jonnekin seinään läntätä.

...Kukunor? 0u0 Myydäänkö kukunorissa op-postikortteja? OO voihan hellanlettas sinne äkkiä sitten, puhuin äsken Blippon hinnoista ja korteista.

Suomessa myydään liian vähän op-aiheista kamaa, mutta narutokamaa piisaa. Odotan innolla sitä päivää kun kauppaan tuodaan op-chapterin 377 color spread, koska tahtoisin sen seinälleni, olen saanut tähän mennessä haalittua 3 spreadia vasta. Eeh ja ehkä sitä uusintakin voisi metsästää.

Kun minä yritin kosketella Odan tuotoksia, tuli vihainen vartijasetä valittamaan : D

cherry bomb Riksu's Avatar
    The country of lofty mountains and tall treetops, Finland

itse asiassa mulle maksoi sisään 5 euroa, koska opiskelijoille ollaan armahtavaisia.
    mutta normaaleille ihmisille se on sen 6 euroa.

ja ne postikortit, joita tosin oli vain yhdenlaisia, mutta ostin kaksi, jotta voin vaikka hukata toisen, maksoi euron kappaleelta, kuten trading cardsitkin, tai siis se neljän kappaleen paketti.

hahaa, mä olin niin ovelana että koskettelin vartijasetien näkökentän ulkopuolella. otin kuvankin siitä toisesta esillä olleesta color spreadista. enempää ei kehdannut, vaikka olisin halunnut.

hei osaakkonää kertoa minkänäkösiä kortteja ne oli? *w* että minkävärisiä, keitä siinä oli ja silleen...niin ja tietysti jäikö niitä sinne senjälkeen kun sin lähdit. x)

Kun menin ekaa kertaa sinne näyttelyyn, lampsin vaan ovesta suoraan sisään käymättä kassalla eikä kukaan sanonut mitään, ja kun seuraavan kerran menin sinne niin piti käydä hakemassa joku tarra kassalta. Onneksi sisäänpääsy on miulle ilmainen mutta vaikka olisin yli 18 luultavasti hakisin silti lastentarran sieltä, senverran vauvannaamainen olen että läpi menisi. :P

Aah äiti toi karkkia ja pitäisi lukea fyssankokeisiin mutta op-fanartin tekeminen menee koulunkäynnin edelle.

osaan toki.
    siis ne postikortit vai ne toiset? no mutta selvitetään molemmat varmuuden vuoksi.
    postikortissa tönöttää luffy, zoro ja nami. ja siinä lukee 'one piece'. mahtavaa.
    niitä on vielä rutkasti jäljellä, siitä huolimatta että minä kävin paikalla.
    ja ne trading cardsit näyttäs olevan italialaisia, kaikki hahmot varsin edustettuina, ja ne on sellasia hienoja hologrammisysteemeitä, joissa vaihtuu kuva kun niitä kääntelee, ja takana on erilaisia wanted-postereita eri tyypeistä.
    ne myös haisee mielenkiintoiselle.
    ja jäihän sinne niitäkin vielä muutama paketti.

harkitsin myös siellä 'metrossa' olleiden shonen jumpien tiettyjen sivujen kähmimistä.
    ei mua saa enää päästää tollasiin paikkoihin.

x Joonas Reuhkala x Yoska's Avatar

Quote Originally Posted by Riksu
    odan originaalien kanssa.
    Äh.. mmmm.. silti... no ei välttämättä täysin hömppää, mutta näissä tapahtumissa vois mennä enemmän pinnan alle: muun muassa esiteltäisiin enemmän lännessä tuntemattomia nimiä ja palkittuja sarjoja. Tämänlainen toisi harrastukselle enemmän pohjaa.

Mangan imago on vähän pyllystä - niin kauan kuin Dragonballia ja Narutoa mainostetaan parhaana mitä Japanilla on tarjota, ei tätä kukaan ota todesta. Se on vissi se.

Jessus. Vedän tätä kokoajan kauhean vakavaksi... meikäläinen taitaa olla aikamoinen ilonpilaaja, kellonympäri. Saa potkaista, kerran molemmille pakaroille, tekee vain hyvää. Kunhan vain saan pusun poskelle sen jälkeen.
    Last edited by Yoska; November 5th, 2006 at 11:13 AM.

Quote Originally Posted by Riksu
    osaan toki.
    siis ne postikortit vai ne toiset? no mutta selvitetään molemmat varmuuden vuoksi.
    postikortissa tönöttää luffy, zoro ja nami. ja siinä lukee 'one piece'. mahtavaa.
    niitä on vielä rutkasti jäljellä, siitä huolimatta että minä kävin paikalla.
    ja ne trading cardsit näyttäs olevan italialaisia, kaikki hahmot varsin edustettuina, ja ne on sellasia hienoja hologrammisysteemeitä, joissa vaihtuu kuva kun niitä kääntelee, ja takana on erilaisia wanted-postereita eri tyypeistä.
    Ja liike siis sijaitsi tennispalatsissa? Siinä tapauksessa sinne sitten...*w*
    Mietin vaan miten en nähnyt noita viime kerralla siellä ollessani vaikka kävin postikorttihyllytkin läpi. o___o

harkitsin myös siellä 'metrossa' olleiden shonen jumpien tiettyjen sivujen kähmimistä.
    ei mua saa enää päästää tollasiin paikkoihin.
    Myönnän, kähmin sieltä sen kukkoaiheisen color spreadin ja sitten yhden ihanan op-mainoksen missä oli makeat vaatteet kaikilla hahmoilla. Olen paha ja julma ja kiero mutta oli ihan pakko kääntää ne. T3T; Osasin sentään repiä ne sivistyneesti kokonaan irti, jotkut ovat repineet sieltä julisteita niin huonosti irti että puolet on jäänyt lehteen.

yoska, no niin oletkin ihan mälsä.
    ei, mutta olet siinä kyllä oikeassa, että nyt kun japaniaa markkinoidaan joka paikassa, koska se on nyt niin kovin ah ja in, niin alkaa sitä vähän itseäkin nyppimään että kaiken maailman "waakawaiiihkuihku^___^" -fanitytöt kuvittelee että maailma on täytetty isosilmäisillä bishieillä, violetit kissat tulee juomaan maitoa portinpieleen ja kaikkialla on kirkkaita värejä ja kuplia.
    mutta koska otat tämänkin taas liian vakavasti, niin potkasen. ja pussaan. mutta poskelleko vain?
    *nudge nudge wink wink*

arska, jep, tennarissahan tuo. jollen nyt ihan väärin taas ole paikantanut, meikäläisellä kun toi suuntavaisto on yhtä hyvä kun zorolla.
    perhana, olisi itsekin pitänyt kähveltää sieltä jotain. meinasinkin, mutta kaveri esti. niistäkään ole kun harmia.

Nmaa...mayor of W7

R'a'amuuurepepepe ioioioioi muttinffe riiakiiionn

well, I tried XD

I only speak Portugese, English and a bit of spanish and german...
    Question : Has another person ever pointed out a habit of yours?

Eiichiro Oda : It seems when I concentrate I stick my tongue out.

Question : Is there a secret which no one around knows?

Eiichiro Oda : The secret of the naming of the title One Piece.

Semi-Active, Enerette Fan! Pesola's Avatar
    Finland the contry of ice and snow, Kemi, the citiy of S*** at nowhere. Tough proud of it!

hehe, thats not finnish iceberg, sory to break your dreams of ever learning finnish... XD

Kiitosta Deofue... taidan käyttää noista jotain...

aöpaiyrl aöoiutötiuj gjgjg äpasourä suusuru gkoä kökkökaakka surisuri puur hjo hj oi hehe sojg käyti

..hahaa, harhautan ulkomaalaisia >D nyt ne saattaa luulla tuota suomeksi xD

Okei mua vaan väsyttää ja katson pitkästä aikaa elokuvia. *w* Valitsin kohteeksi Sleepy Hollow'n ja se maistuu hyvältä suklaan kera. Lisäksi saan siitä sairaita tai vähemmän sairaita doujisnhi-ideoita, vaikken kyllä koskaan sellaista aikaan saa... ._. huok. Olisi niin kiva tehdä sarjista.

Quote Originally Posted by Iceberg
    R'a'amuuurepepepe ioioioioi muttinffe riiakiiionn

well, I tried XD

I only speak Portugese, English and a bit of spanish and german...
    Keep trying, someday you'll figurit out :laugh:

Quote Originally Posted by Arska
    ... Lisäksi saan siitä sairaita tai vähemmän sairaita doujisnhi-ideoita, vaikken kyllä koskaan sellaista aikaan saa... ._. huok. Olisi niin kiva tehdä sarjista.
    Noniin, kun noita siun fanartteja on nähty ja todettu ne liian hyviksi, niin jos et saa niitä paperille niin jospa luonnostelisit niitä vähän tähän. Olisi kiva tietää onko muilla yhtä kiero mielikuvitus kuin minulla...

pocky
    Guest

Mitä, onko tänne tullu tällänenkin thread. >8BB Eikä mulle oo kerrottu.
    Joo, niin moi varmaa huomaatte olen Suamesta. o/

pocky
    Guest

Quote Originally Posted by Arska
    YEESH~
    Ai kamala kun päätä särkee ja on paha olo, kävin katsomassa Liikkuvan Linnan ja tuli syötyä karkkia senverran paljon että nyt iski sokerikrapula. Mutta sainpas dyykattua leffateatterista pulloja kivasti, kattoivat vaan vartijat ja myyjät vähän kummasti kun yksi tutkii innoissaan roskiksia sellasten hedelmäpussien kera.[muistakaa kato lapset hygienia ] On miullakin harrastuksia mutta kun ilmaista rahaa saa niin...xD
    Joo Arska oli kiva tonkii sun kanssa roskiksia. TT u TT Ei kukaan kattonu yhtää.. Mutta lainasinhan mä sulle rahoo. 8P

:party:

Arvatkaa kuka sai vihdoin siviilipalveluspaikan, vieläpä vanhainkodista. Oli jo aikakin! Ainakin siellä oli nättei tytöi (hoitajina, ei...) joten eiköhän elämä tästä.
    Last edited by Yoska; November 5th, 2006 at 11:14 AM.

no mutta jee, sehän on aivan helvetin hienoa. siitä tulee varmasti hehkeää. saat syöttää papoille puuroa.

minä vaan kiroan kun pitäs tehdä vaikka mitä ja aika karkaa käsistä. joten foorumilla hengaaminen just oikea asia.

PenName: Ogure TakeNoMe's Avatar

I visited my cousin who lives in Helsinki last year and he taught me some swear words. I know this isn't the right spelling of course but try to read it then you might understand it: vituu panu helluvente. I'm not swearing at any of you ok.

What a nice cousin you have. The correct spelling would be vittu painu helvettiin ("fuck, go to hell" or just "fuck off") but that's close enough. If there's a must know cuss word it would be perkele. It's not too offensive, it can be even a bit comical and yet it can deliver the message somewhere along "dammit". If you are careful you can hear finns to culticate it a lot. Granted, I don't practice swearing that much at all.

Riksu, opiskelua vai opiskelija elämää ?
    Last edited by Yoska; November 5th, 2006 at 11:16 AM.

Hieno juttu Yoska ^^

And when said properly, one perkele can silence even a loud bar ^o^

Yay, kirosanaoppia. :D Mutta nyt m&#228; tuun itkem&#228;&#228;n t&#228;nne. Kun m&#228; oon jotain 2 kuukautta odottanut ett&#228; se mugiwara pirates vs. cp9-colorspread tulis myyntiin ja nytkun menin kauppaan sadannetta kertaa niin ne sano suunnilleen ett&#228; "oho, mites se numero on nyt j&#228;&#228;nyt tosta v&#228;list&#228; tilaamatta." TuT Massentavaa koska olisin oikeasti tahtonut sen sein&#228;lleni. M&#228; nyt sit ostin sen miss&#228; porukka kalastaa Namin kuvilla muttei se ole yht&#228;&#228;n niin kiva. <_<

but only a finn can say "perkele" in such a deep, meaningful way. foreigners can't often roll the "R" enough to make it sound like it comes from the heart.
    and i swear like a bacon.

arska, miten julma ja kova maailma onkaan.

yoska, molempia, molempia. eiköhän tääkin vielä tästä.

+ Reply to Thread

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)