+ Reply to Thread
Page 4 of 11 FirstFirst ... 2 3 4 5 6 ... LastLast
Results 61 to 80 of 219

Thread: The Finnish thread ~one and only~

pocky
    Guest

Ach meillä on juuri kansantalousta enkä osaa mitää. n__n;;
    Ja kohta SUULLINEN enkunkoe. D8 Kukaan nyt sellasta osaa.

Ja teidän pitäs pitää tää thread pystyssä noi ruåttalaiset on jo kirjoittanu aika paljon.

Meillä on huomenna...hissankoe. 0u0 Enkä ole harjoitellut ei tästä tuu mitään.
    Saksankokeesta 7-. T3T

pocky
    Guest

7- haista kukkanen =(
    Mä saan jotai vitosii että.. Ja sitäpaitsi nyt meillä on ohjelmoinnin koe ja en osaa mitään.. hitto tää välilyönti paskoo

Herätellääns suomikeksua taas, muuten kaikki luulee että me suomalaiset ollaan todellakin niin tuppisuita kuin sanotaan. xD´ Meillä oli koulussa vaihtari ameriikasta kertomassa kokemuksiaan ja se tosin sanoi että me olemme tosiaan jäyhempää kansaa kuin muualla. Mutta veljet, kun se kertoi kaikkea juttua asuinpaikastaan niin mun halu mennä amerikkaan elpyi taas. Ja tuossa toisessa topicissa suunnitellaan talvimiitinkiä Nykkiin ja tietenkään äiti ei anna minun matkustaa vaivaista 20000 yksinään mailia sinne, outoa. Mutta kun siellä olisi niin paljon kivaa shoppailtavaa paatuneelle materialistille. *itQ*

Nooh, jospa alkaisin tallettaa dyykatuista pulloista saadut rahat talteen niin täysi-ikäisyyteen mennessä minulla on varmasti ainakin...1/3 menolipun hinnasta kasassa. Sounds like a plan~

Pitäs ruveta hoitaa joulushoppailua, muttei kauheesti innosta. Jouluunkin on taas niin pirun lyhyt aika. Joulu on pelottavaa aikaa.

Ei joulushoppailussa muuta vikaa paitsi se että ei ole rahaa ja jos on niin ei ole muita lahjaideoita kuin ne kivat tekokeraamiset pöytäkoristeet tiimarista joita kukaan ei koskaan laita esille.

pocky
    Guest

Ainiin jouluostokset.. Argh ei taida riittää rahat. Jos ostan vaa Arskan suositteleman pöytäkoristeen Tiimarista. 8O

Nimenomaan tuo on se suurin ongelma. Rahaa vähän tai olemattomasti ja jotain pitäisi jokaiselle keksiä ja siihen vielä pitäisi riittää ne rahatkin... Aaaargh! Ja sitten kaikki kireät ja ahdistuneet ihmiset jotka kaupoissa tunkevat. Minä tykkään kyllä joulusta, mutta aika ennen joulua ottaa päähän.

cherry bomb Riksu's Avatar
    The country of lofty mountains and tall treetops, Finland

eäh, varsin totta. ei siinä muuten mitään, mutta kun ei tosissaan ole varallisuus huipussaan, ja suunnattomia vaikeuksia edes löytää kenellekään mitään edes etäisesti järkevää, niin terve. heitin toivoni, miesparka, jo kauan sitten.

Kimppalahjonta on kuitenkin hyvä keino. o/ 2 ihmistä laittaa 5 euroa yhteen niin saadaan ostettua manga kolmannelle ja kaikki ovat onnellisia jos kaikki toistavat tämän saman.

Stockan jouluikkuna on suloinen, töllötettiin sitä äiteen kanssa tänään ikuisuus. Jouluikkunat on iihania.

Ja lehdessä luki että se häiskä joka piirsi niitä cocacola-kuvia mistä sitten koko punainen pukki-villitys levisi, oli ahvenanmaalaista syntyperää. Ja porot tuli pukin kuvioihin amerikassa asuvien skandinaavien takia tj. Eli ööh..otetaan me suomalaiset taas kunnia pukista itsellemme.tj. Ahih we are greedy ones aren't we.

Pirate telemarketer Aniara's Avatar

Hyvää Joulua kaikille! (vähän myöhässä, mut ajatus on kai tärkein... )
    Itse olen naureskellut lähinnä out of context- jutuille, nyt vasta löytyi tämä suomenkielinen thread. Kuis monta meitä suomalaisia on täällä?

Ei meitä suomalaisia täällä näköjään kovin montaa oo kun keskustelu tässä on jäänyt näinkin vähälle. Mutta eiköhän tämä tästä taas kohene. Tai sitten ei...

Mutta suomalaisiin täällä? Mietitäänpäs, Riksu, Yoska, Arska, Pesola, Deofue, Tongari, pocky, Aniara ja Mariana. Siis tunnistettuja tapauksia ainakin yhdeksän. Mutta ollaan myö vissiin tuppisuukansaa, kun puhe on tässä topikissa näin jämähtänyt.

Uusin suomiversio OP:sta on taas ilmestynyt. Mitä mieltä olette numerosta 11 ja sen tapahtumista?

Itse olin hivenen pettynyt kun takuuvarmaa hihityksen aiheuttajaa eli lukijan palstaa ei nyt näkynyt. Toisaalta oli ihan mukavaa katsella miltä Going Merry-alus näyttää sisältä. Tapahtumista, mukavaa lueskella omasta kirjasta miten Arlong saa kuonoonsa. Logue town on taasen tuskaa, koska ruutuun kompuroi Tagashi. No sanotaanko nätisti, että siinä on hahmo jota näkemättä olisi voinut ihan hyvin olla. Eli ei siis mikään suosikki.

Default Re: The Finnish thread ~one and only~

hahaa, vaikka meitä oliskin täällä kymmenittäin, niin en usko että keskustelu hirveästi soljuisi eteenpäin, koska mehän ei perkele puhuta, ellei se ole aivan välttämätöntä.

mut mut. enpä ole vielä ehtinyt tai jaksanut tota 11. volaa lukea, mitä nyt vähän selailin.
    mutta minusta oli outoa, että sinne fanart-osioon oli jo tungettu asioita jotka tulee tapahtumaan vasta aikojen päästä. kuten ace.
    sbs:t kyllä jotain maailman parhaita asioita, mut ehkä ilmankin pärjää. melkein.
    itsekään en kyllä muutes tashigista kauheasti tykkää. ärsyttävä.

!!
    Taas yksi suomalainen lisää tähän ketjuun.
    Mut jaa. Mitäpä tässä nyt selittäisi.
    Suomalaiseen OP-mangaan sen verran että itse en sitä edes osta :/ Kaveri ostaa ja loottaan siltä sitten.. Menee jo joku 5.60 Conaniin niin ei viitsi ostaa sitten sellaista sarjaa mitä voi netissäkin lukea.. (*häpeä*)
    Tämä account on tosiaan tehty joskus viime vuoden puolella mutta silloin en saanut sitä uutta salasanaa... nyt kuitenkin sain sen toimimaan, wewt.
    Kamalan noloa kun en osaa yhtään kirjoittaa englanniksi ja sitten postittelen kaikkialle jotain typerää.
    Tashigi ottaa päähän, se on ehkä ärsyttävin koko sarjasta. Namistakaan en tykkää, en vaan tiedä mikä siinä riipoo. Se on niin normaali ja silleen :/ Tosin hyvää tasapainoa se tuo ja vastaavaa mutta en haluaisi tuntea sellaista ihmistä irl.

Enköhän jo tarpeeksi höpissyt.
    Missä päin te muuten asutte, ihan näin kiinnostuneena vain kysyn. Itse asun Karkkilassa. About tunnin ajomatka Helsingistä.. jonnekin päin.

Tervetuloa joukkohon outojen otusten Toko.

Niin juuh, voihan OP:tä lukea netistäkin... Sitä tulee lueskeltua välillä hirveällä innolla ja sitten se lopahtaa pitkäksikin aikaa, ja sitten taasen sen parissa voi viettää rattoisasti useamman tunnikin. Olen lueskellut abautirallaa... oh, näköjään viime lukukerrasta onkin aikaa. Täytyy tarkistaa, jeps, Alabasta Arc on viimeksi luettu. Täytyy taas jossain vaiheessa sivistää itseään ja lukaista taasen vähän pidemmälle.

Asumasuuntaa? Täällähän oli jokin topiccikin asiasta jokin aika sitten... [käyttää hakua ja turhautuu] tuloksena -> AP member location map

Mitä ihmettä tämä seksusteluhan elää vielä! 8D

Minulla on vieläkin huimia pätkiä lukematta OP:sta, mutta pidän sitä ihan kivana asiana niin on sitten aina jotain uutta katseltavaa siltä varalta että lukuinto iskee ja sitäpaitsi suomalaisia pokkareita on kiva ostaa kun niitä ruutuja ei ole tullut pällisteltyä aikaisemmin.

kas, niinpä elääkin. postataan, oh jeahhhh.

itse luin one piecen ajan tasalle jo aikoja sitten, jotakuinkin puolitoista vuotta siitä on aikaa. kauan ennenkuin sarja rantautui tänne.
    mutta niitä suomalaisia lukiessa ehkä lievästi muutama asia on tullut selväksi. (mitä helvettiä?! grand line on TOSSA!) oon hei nopea.

x Joonas Reuhkala x Yoska's Avatar

&#196;&#228;kk&#246;set on menneet lakkoon... &#195;&#164; <---

Hey, if a mod happen to read this, yes you, some scandinavian characters seems to be out of order -- specifically &#228; and &#246;. Is it just my computer or has it something to do with moving to the new server?
    Last edited by Yoska; March 17th, 2006 at 06:21 AM.

niin onkin, perhana. että ei oo vaan sun koneesi joka kusee.
    pitäsköhän aiheesta raportoida tonne ylimmille johtoportaille, koska tuskin nuo omin neuvoin tänne raahautuvat.
    alkoi jo nyt rasittaa tän yhden ylimääräsen napin painaltaminen.

I don't know what Riksu replied... But it doesn't happen any more, does it? If it does, PM wanderer-zero.

+ Reply to Thread

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)